Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6623
Title: อิทธิพลของตัวชี้นำต่างรูปแบบที่มีต่อความเข้าใจในการอ่าน ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยต่างกัน
Other Titles: The Influence of Different Cues on Reading Comprehension of Prathomsuksa-Four Students with Different Achievement in Thai
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
ชาตยา แซ่ตัน
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: ภาษาไทย การอ่าน;การอ่านขั้นประถมศึกษา
Issue Date: 2532
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6623
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.17 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf160.74 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf29.46 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf56.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf182.99 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf172.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf270.52 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf556.86 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf563.94 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf23.17 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf64.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.