Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไสว เลี่ยมแก้วen_US
dc.contributor.authorแวอามีนะห์ แปเฮาะอีเลen_US
dc.date2531en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:19Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:19Z-
dc.date.issued2531en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6620-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectภาษาไทย คำศัพท์en_US
dc.subjectการสอนen_US
dc.titleอิทธิพลของคำนิยามและแบบการเสนอตัวอย่างที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์ของนักเรียนที่พูดภาษาที่หนึ่งต่างกันen_US
dc.title.alternativeInfluences of Definition and Types of Instance Presentation on Concept Learning of Students with Different First Languagesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.69 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf124.2 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf33.84 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf88.69 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf116.88 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf216.72 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf295.85 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf259.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf549.4 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf568.38 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf24.37 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf78.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.