Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6617
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประภัสสร กระมุท | en_US |
dc.contributor.author | รัตนา วิเศษเจริญ | en_US |
dc.date | 2532 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:17Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:17Z | - |
dc.date.issued | 2532 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6617 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การวัดผล | en_US |
dc.title | ผลของการใช้ข้อมูลย้อนกลับต่างรูปแบบต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน วิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Different Informative Feedbacks on Mathematical Achievement of Students with Different Levels of Achievement | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 12.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 152.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 26.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 50.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 292.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 255.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 292.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 638.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_88-114_.pdf | 238.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_115-144_.pdf | 261.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 19.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 99.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.