Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6601
Title: ผลของการเขียนบันทึกการเรียนรู้ต่างชนิดที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์พื้นฐานและความคงทนของการเรียนรู้ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4
Other Titles: Effects of Using Different Learning Logs on Basic Achievement and Learning Retention of Mattayomsuksa Four Students
Authors: อริยา คูหา
เครือวัลย์ รอดไฝ
จิตวิทยาการศึกษา
Issue Date: 2551
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6601
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf73.38 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf193.35 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf234.15 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf217.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf215.36 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf350.19 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf566.55 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf313.4 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdf118.61 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdf229.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.