Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6599
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อัจฉรา ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | ฮัสหน๊ะ บือราเห็ง | en_US |
dc.date | 2550 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:05Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:05Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6599 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) วิจัย | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.title | ผลของการสรุปบทเรียนโดยใช้ผังกราฟิกที่มีต่อความคิดเชิงสาเหตุและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาสังคมศึกษาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Summarizing Using Graphic Organizer on Cause-Effect Reasoning and Social Studies Achievement of Mathayomsuksa Two Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 170.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 91.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 82.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 76.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 138.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 122.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 182.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 302 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 108.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 239.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgment.pdf | 60.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 71.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.