Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6592
Title: ผลของวิธีเสนอให้เรียนและการจัดลักษณะของตัวอย่างมโนทัศน์ที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์
Other Titles: Effects of Presentation Methods and Arrangements of Instance Attributes on Concept Learning
Authors: ไสว เลี่ยมแก้ว
เชวง วัฒนธีรางกูร
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การเรียน;การสอน
Issue Date: 2531
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6592
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.54 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf94.63 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf31.7 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf89.98 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf134.6 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf657.47 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf231.2 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf504.16 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf593.83 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_251-288_.pdf484.78 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_206-250_.pdf514.17 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_160-205_.pdf452.2 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_115-159_.pdf404.63 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf19.42 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf65.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.