Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6592
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไสว เลี่ยมแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | เชวง วัฒนธีรางกูร | en_US |
dc.date | 2531 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:56:59Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:56:59Z | - |
dc.date.issued | 2531 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6592 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การเรียน | en_US |
dc.subject | การสอน | en_US |
dc.title | ผลของวิธีเสนอให้เรียนและการจัดลักษณะของตัวอย่างมโนทัศน์ที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์ | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Presentation Methods and Arrangements of Instance Attributes on Concept Learning | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 94.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 31.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 89.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 134.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 657.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 231.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 504.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 593.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_251-288_.pdf | 484.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_206-250_.pdf | 514.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_160-205_.pdf | 452.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_115-159_.pdf | 404.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 19.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 65.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.