Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6589
Title: อิทธิพลของวิธีสอนแบบอุปนัยและแบบนิรนัยที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์คำที่เป็นนามธรรมของนักเรียนที่มีระดับความคิดสร้างสรรค์ต่างกัน
Other Titles: The Influences of Inductive and Deductive Teaching Methods on the Learning of Abstract-Word Concepts of Students with Different Levels of Creativity
Authors: เคลื่อม บุษย์แก้ว
วัชระ ขวัญยืน
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การสอนแบบอุปนัย;การสอนแบบนิรนัย
Issue Date: 2531
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6589
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf10.62 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf114.85 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf35.37 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf71.9 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf188.14 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf137.89 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf292.39 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf590.96 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_65-103_.pdf541.5 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_201-219_.pdf160.44 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_182-200_.pdf206.3 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_143-181_.pdf433.4 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_104-142_.pdf484.69 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf20.97 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf61.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.