Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอริยา คูหาen_US
dc.contributor.authorกาสมะห์ เปาะจิen_US
dc.date2550en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:56:55Z-
dc.date.available2010-12-07T08:56:55Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6586-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลของการสอนแบบศูนย์การเรียนโดยใช้เทคนิค STAD ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยและความคงทนในการเรียนรู้ของนักเรียนพูดสองภาษาที่มีระดับความสามารถทางการเรียนต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Teaching Using STAD Learning Center Technique on Thai Achievement and Retention of Bilingual Students with Different Achievement Abilitiesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf56.13 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf130.72 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf83.65 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf92.01 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf128.69 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf132.02 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf171.34 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf675.04 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf952.09 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf68.13 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf84.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.