Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6563
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อำภา บุญช่วย | en_US |
dc.contributor.author | สายใจ ดำช่วย | en_US |
dc.date | 2545 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:56:37Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:56:37Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6563 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การบริหารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถมศึกษา การบริหาร | en_US |
dc.subject | องค์การบริหารส่วนตำบล | en_US |
dc.title | รูปแบบการมีส่วนร่วมขององค์การบริหารส่วนตำบล ในการจัดการศึกษาขั้นพื้นฐานในโรงเรียนประถมศึกษา เขตการศึกษา 3 | en_US |
dc.title.alternative | Participation Model of Subdistrict Administration Organization in Basic Education Management in Primary Schools, Educational Region | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การบริหารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 260 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 44.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 178.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 90.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 72.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 269.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 175.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 123.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 305.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 128.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 637.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 69.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 96.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.