Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6485
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประเสริฐ บัณฑิศักดิ์ | en_US |
dc.contributor.author | รุสนีย์ กอดิรีย์ | en_US |
dc.date | 2551 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:55:42Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:55:42Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6485 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การบริหารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างทักษะการบริหาร ท้กษะทางวิชาการกับการปฏิบัติงานประกันคุณภาพ การศึกษาของผู้บริหาร ตามทัศนะของคณะกรรมการประกันคุณภาพในโรงเรียนเอกชนสอนศาสนาอิสลาม สามจังหวัดชายแดนภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | Relationship between Administrative Skills, Academic Skills and Administratirs' Quality Assurance Performance as Perceived by Quality Assurance Committee in Islamic Private Schools, Three Southern Border Provices | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การบริหารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 260 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 54.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 164.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 77.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 79.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 146.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 142.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 171.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 310.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 144.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 55.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 81.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.