Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6436
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | มารุต ดำชะอม | en_US |
dc.contributor.author | มีคาแอล อดุลย์เกษม | en_US |
dc.date | 2538 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:55:06Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:55:06Z | - |
dc.date.issued | 2538 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6436 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การพัฒนาชุมชน สุราษฎร์ธานี พนม | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการมีส่วนร่วมของประชาชนในการพัฒนาหมู่บ้าน : กรณีศึกษาบ้านทับคริสต์ อำเภอพนม จังหวัดสุราษฎร์ธานี | en_US |
dc.title.alternative | Factors Influencing People Participation in Village Development: A Case Study at Ban Tab Christ in Amphoe Phanom Changwat Surat Thani | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 8.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 257.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 28.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 56.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 562.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 487.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 204.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_33-63_.pdf | 648.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-32_.pdf | 674.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 179.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 21.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 93.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.