Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6425
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชิดชนก เชิงเชาว์ | en_US |
dc.contributor.author | กมล ทองประหวั่น | en_US |
dc.date | 2551 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:55:00Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:55:00Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6425 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | ผลของการจัดกิจกรรมการเรียนการสอนวิชาฟิสิกส์โดยใช้เทคนิค 4 MAT ต่อความคิดสร้างสรรค์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Teaching Physics by Using 4 MAT on Creative Thinking of Mathayomsuksa Four Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | วิทยาศาสตร์ศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 169.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 226.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 90.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 87.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 218.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 210.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 247.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_8-32_.pdf | 678.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_33-66_.pdf | 612.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 255.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_96-135_.pdf | 644.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_136-176_.pdf | 600.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 181.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 185.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.