Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6421
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ผดุงยศ ดวงมาลา | en_US |
dc.contributor.author | สุธรรม ชุมพร้อมญาติ | en_US |
dc.date | 2544 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:54:57Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:54:57Z | - |
dc.date.issued | 2544 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6421 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ฟิสิกส์ การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาฟิสิกส์ระหว่างการสอน โดยใช้การเรียนแบบร่วมมือกับการสอนแบบสืบเสาะ ของนักศึกษาสถาบันเทคโนโลยีราชมงคล | en_US |
dc.title.alternative | A Comparison of Physics Achievement using Cooperative Learning and Inquiry Method for Students st Rajamankala Institute of Technology | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | วิทยาศาสตร์ศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 6.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 132.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 22.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 65.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 216.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 55.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 211.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 880.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 124.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_70-147_.pdf | 785.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_148-194_.pdf | 630.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 20.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 51.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.