Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6419
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | คณิตา นิจจรัลกุล | en_US |
dc.contributor.author | สุเชาว์ อิ้ววังโส | en_US |
dc.date | 2537 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:54:56Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:54:56Z | - |
dc.date.issued | 2537 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6419 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ แบบเรียนสำเร็จรูป | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.title | ผลการสอนซ่อมเสริมโดยใช้บทเรียนแบบโปรแกรมที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน วิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Remedial Teaching by Programmed Instruction on Mathematics Achievement of Prathomsuksa Five Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การประถมศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 203.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 28.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 46.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 279.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 38.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 296.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 915.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 260.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 488.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 26.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 46.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.