Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐวิทย์ พจนตันติen_US
dc.contributor.authorซันยา บินตะสอนen_US
dc.date2551en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:54:39Z-
dc.date.available2010-12-07T08:54:39Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6395-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleผลของการจัดการเรียนรู้ตามแนวคิดวิทยาศาสตร์ เทคโนโลยีและสังคม ที่มีต่อการเรียนรู้ด้วยตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6en_US
dc.title.alternativeEffects of Science Technology and Society Approach on Self-Directed Learning of Mathayomsuksa Six Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentวิทยาศาสตร์ศึกษาen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf102.13 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf133.98 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf89.09 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf83.48 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf208.12 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf180.64 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf189.7 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf366.41 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf139.61 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf19.62 MBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdf80.4 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdf81.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.