Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรพงศ์ แก่นอินทร์en_US
dc.contributor.authorพัฒนี กั่งเซ่งen_US
dc.date2545en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:54:10Z-
dc.date.available2010-12-07T08:54:10Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6349-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) วิจัยen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectการทำงานกลุ่มในการศึกษาen_US
dc.subjectนักเรียนประถมศึกษาen_US
dc.titleผลของการเรียนแบบร่วมมือโดยวิธีการจับคู่กันเรียน ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์เรื่องโจทย์ปัญหาการบวก ลบ คูณ หาร ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3en_US
dc.title.alternativeEffects of Cooperative Learning by Structured Dyadic Method on Mathematics Achievement in Problems of Addition, Subtraction, Multiplication and Division of Prathomsuksa Three Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentการประถมศึกษาen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf90.47 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf101.18 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf83.06 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf95.16 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf115.05 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf79.63 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf144.36 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf281 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf105.46 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf495.14 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf73.74 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf70.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.