Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6349
Title: ผลของการเรียนแบบร่วมมือโดยวิธีการจับคู่กันเรียน ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์เรื่องโจทย์ปัญหาการบวก ลบ คูณ หาร ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3
Other Titles: Effects of Cooperative Learning by Structured Dyadic Method on Mathematics Achievement in Problems of Addition, Subtraction, Multiplication and Division of Prathomsuksa Three Students
Authors: ธีรพงศ์ แก่นอินทร์
พัฒนี กั่งเซ่ง
การประถมศึกษา
Keywords: คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) วิจัย;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;การทำงานกลุ่มในการศึกษา;นักเรียนประถมศึกษา
Issue Date: 2545
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6349
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf90.47 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf101.18 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf83.06 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf95.16 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf115.05 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf79.63 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf144.36 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf281 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf105.46 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf495.14 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf73.74 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf70.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.