Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisoren_US
dc.contributor.authorปาลิดา สายรัตทองen_US
dc.date2551en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:54:10Z-
dc.date.available2010-12-07T08:54:10Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6348-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างการจัดการเรียนการสอนที่ส่งเสริมการเรียนรู้ด้วยตนเองกับการเรียนรู้ด้วยตนเองของนักเรียนระดับประถมศึกษาen_US
dc.title.alternativeRelationship between Instruction Promoting Self-Directed Learning and Self-Directed Learning of Elementary School Studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentการประถมศึกษาen_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf66.89 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf115.89 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf54.34 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf63.43 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf113.54 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf133.87 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf113.28 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf259.93 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf95.64 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf157.93 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdf50.78 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf70.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.