Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6301
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | หรรษา นิลวิเชียร | en_US |
dc.contributor.author | ดันนียาล สารี | en_US |
dc.date | 2547 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:53:39Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:53:39Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6301 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การปฐมวัยศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย การศึกษาและการสอน (อนุบาลศึกษา) | en_US |
dc.title | ผลของการสอนเพลงสองภาษาที่มีต่อการเรียนรู้มโนทัศน์คำของเด็กปฐมวัย ที่ใช้ภาษาไทยเป็นภาษาที่สองในจังหวัดปัตตานี | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Bilingual Song Teaching on Word Concept Learning of Young Children Using Thai as a Second Language in Changwat Pattani | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การปฐมวัยศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 4.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 134.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 79.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 92.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 142.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 65.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 176.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 289.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 128.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 515.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 70.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 82.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.