Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6130
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พรเทพ เมืองแมน | en_US |
dc.contributor.author | ชลิตา จันทร์สว่าง | en_US |
dc.date | 2550 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T02:56:00Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T02:56:00Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6130 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความคงทนในการเรียนรู้ของนักเรียนที่ใช้ภาษามลายูถิ่นเป็นภาษาแม่ที่เรียนจากบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนที่ใช้เสียงบรรยายภาษาไทยและเสียงบรรยายสองภาษา | en_US |
dc.title.alternative | A Comparison of Learning Achievement and Retention of Students Using Malay Dialectas the Mother Tongue by Computer-Assisted Instruction withThai Narration and Bilingual Narration | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 69.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Reference.pdf | 110.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 72.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 76.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 89.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 56.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 165.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 416.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 133 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 6.5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 39.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 47.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.