Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6125
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | คณิตา นิจจรัลกุล | en_US |
dc.contributor.author | ซุลราณี แวยูโซะ | en_US |
dc.date | 2552 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T02:53:52Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T02:53:52Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6125 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | ผลของการเรียนด้วยบทเรียนผ่านเครือข่ายอินเทอร์เน็ต โดย Team-Based Learning ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ของนักศึกษาปริญญาตรี คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title.alternative | The effects of web-based instruction by Team-Baesd Learning on academic achievement of undergraduate students, Faculty of Education, Prince of Songkla University, Pattani Campus | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 180.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 221.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 268.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 220.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 264.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 210.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 440.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 260.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 454.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 179.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 182.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.