Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6112
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พรเทพ เมืองแมน | en_US |
dc.contributor.author | รชยา บุญสวัสดิ์ | en_US |
dc.date | 2553 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T02:50:15Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T02:50:15Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6112 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | แนวทางการจัดการเรียนการสอนบนระบบเครือข่ายอินเทอร์เน็ต สำหรับนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title.alternative | An Approach of Learning and Teaching on the Internet for Undergraduate Students, Prince of Songkla University, Pattani Campus | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 206.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 279.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 212.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 279.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 371.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 814.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 458.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 259.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_139-195_.pdf | 695.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_120-138_.pdf | 941.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 195.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 221.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.