Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6092
Title: | รูปแบบการสนทนาโดยใช้ห้องสนทนาของบทเรียนบนเว็บ ที่ส่งผลต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักศึกษาปริญญาตรี |
Other Titles: | Chatting Patterns in the Chat Room Through Web-Based Course on Academic Achievement of Undergraduate Students |
Authors: | คณิตา นิจจรัลกุล ดลพรรณ ภู่เจริญยศ เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา |
Keywords: | การเรียนการสอนผ่านเว็บ;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;เทคโนโลยีทางการศึกษา การศึกษาและการสอน (อุดมศึกษา) |
Issue Date: | 2547 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี |
Description: | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา) |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6092 |
Appears in Collections: | 263 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 48.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 106.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 65.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 74.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 116.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 78.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 522.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 321.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 135.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_77-107_.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_120-124_.pdf | 502.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_118-119_.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_116-117_.pdf | 999.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_114-115_.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_112-113_.pdf | 940.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_110-111_.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_108-109_.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgements.pdf | 48.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 71.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.