Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5942
Title: | รายงานวิจัยเรื่องปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อสินค้าจำเป็นต่อการครองชีพ : การศึกษาเปรียบเทียบระหว่างผู้บริโภคต่อซุปเปอร์มาร์เก็ต ตลาดสด และร้านขายของชำ ในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Factors influencing behavior in decision making to buy necessary goods for a living: a comparative study between consumers of supermarket, fresh market, and grocery shop in hatyai district, Songkhla province |
Authors: | วชิราภรณ์ จันทร์โพธนุกุล ปิยพรรณ กลั่นกลิ่น Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ คณะบริหารธุรกิจ |
Keywords: | การซื้อสินค้า หาดใหญ่ (สงขลา);ความต้องการซื้อสินค้า หาดใหญ่ (สงขลา);พฤติกรรมผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา);ความนิยมของผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา) |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5942 |
Appears in Collections: | 460 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
309649.pdf | 15.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License