Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5942
Title: รายงานวิจัยเรื่องปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อสินค้าจำเป็นต่อการครองชีพ : การศึกษาเปรียบเทียบระหว่างผู้บริโภคต่อซุปเปอร์มาร์เก็ต ตลาดสด และร้านขายของชำ ในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
Other Titles: Factors influencing behavior in decision making to buy necessary goods for a living: a comparative study between consumers of supermarket, fresh market, and grocery shop in hatyai district, Songkhla province
Authors: วชิราภรณ์ จันทร์โพธนุกุล
ปิยพรรณ กลั่นกลิ่น
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ คณะบริหารธุรกิจ
Keywords: การซื้อสินค้า หาดใหญ่ (สงขลา);ความต้องการซื้อสินค้า หาดใหญ่ (สงขลา);พฤติกรรมผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา);ความนิยมของผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา)
Issue Date: 2551
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5942
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
309649.pdf15.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons