Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThanyapa Chiramanee-
dc.contributor.authorWanpavee Panmanee-
dc.date.accessioned2010-08-27T07:29:42Z-
dc.date.available2010-08-27T07:29:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/5825-
dc.descriptionThesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Study and teachingen_US
dc.subjectReading Ability testingen_US
dc.titleReciprocal teaching procedure and regular reading instruction : Their effects on students' reading developmenten_US
dc.title.alternativeการสอนอ่านโดยใช้ Reciprocal teaching procedure และการสอนอ่านแบบปกติ : ผลต่อการพัฒนาการอ่านของนักเรียนen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
313988.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons