Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | เกิดศิริ เจริญวิศาล | - |
dc.contributor.author | อุสา หีมเบ็ญหมัด | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-12T02:48:11Z | - |
dc.date.available | 2016-02-12T02:48:11Z | - |
dc.date.issued | 2558 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10179 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/ | * |
dc.subject | นักท่องเที่ยว | en_US |
dc.title | รูปแบบการเที่ยวของนักท่องเที่ยวชาวจีน เพื่อกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดของอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title.alternative | A Model of Chinese tourists for the marketing stratege of Hat Yai District, Songkhla Province | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
404592.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License