Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10176
Title: การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเพื่อส่งเสริมการรับรู้ของนักท่องเที่ยวกลุ่ม MICE อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
Other Titles: Integrated marketing communication for supporting to perception MICE tourist, Hat Yai District, Songkhla Province
Authors: ธีรศักดิ์ จินดาบถ
ภาณิกา สัจจะบุตร
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: การสื่อสารทางการตลาด;นักท่องเที่ยว
Issue Date: 2558
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10176
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404589.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.