Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ศศิวิมล สุขบท | - |
dc.contributor.author | พิชวรรณ แคนยุกต์ | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-23T02:48:29Z | - |
dc.date.available | 2015-11-23T02:48:29Z | - |
dc.date.issued | 2557 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด ตรัง | en_US |
dc.title | แนวทางการกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดบริการด้านสภาพแวดล้อมทางกายภาพสำหรับ IMT-GT plaza จังหวัดตรัง | en_US |
dc.title.alternative | Service marketing strategies in physical evidences for IMT-GT plaza Trang | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
392644.pdf | 9.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License