Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศศิวิมล สุขบท-
dc.contributor.authorพิชวรรณ แคนยุกต์-
dc.date.accessioned2015-11-23T02:48:29Z-
dc.date.available2015-11-23T02:48:29Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10070-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการตลาด ตรังen_US
dc.titleแนวทางการกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดบริการด้านสภาพแวดล้อมทางกายภาพสำหรับ IMT-GT plaza จังหวัดตรังen_US
dc.title.alternativeService marketing strategies in physical evidences for IMT-GT plaza Trangen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392644.pdf9.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons