Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThanyapa Chiramanee-
dc.contributor.authorNur-ihsaan Nihae-
dc.date.accessioned2015-11-11T03:57:32Z-
dc.date.available2015-11-11T03:57:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10037-
dc.descriptionThesis (M.A. (TEIL, Teaching English as a n International Language))--Prince of Songkla University, 2014en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectMultiple Choice examinationsen_US
dc.titleA comparative study of multiple-choice and error recognition tests : Its effects on grammar knowledge development and test anxiety on test performanceen_US
dc.title.alternativeการศึกษาเปรียบเทียบการใช้แบบทดสอบเลือกตอบและแบบทดสอบตรวจจับข้อผิด : ผลต่อการพัฒนาความรู้ทางด้านไวยากรณ์และความเครียดที่มีผลต่อการทำข้อสอบen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
391235.pdf5.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons