การเรียกดู ตาม ผู้แต่ง Prateep Wetprasit

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 10 จากทั้งหมด 10
วันที่เผยแพร่ชื่อเรื่องผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
2018An Analysis of the Comparative Advantage of Thai Tourism with Chinese Tourists Compared to Other ASEAN+6 CountriesPrateep Wetprasit; Sauwanee Rodyu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Assessment of Current Training Program and ITs Effectiveness in Hotels of BhutanPrateep Wetprasit; Dorji Wangchuk; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Critical success factors of the medium-sized independent hotels in Phuket / Rawipaaun WichayanurakPrateep Wetprasit; Rawipaaun Wichayanurak; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Gap year tourists' motivation and decision-making behavior in ThailandPrateep Wetprasit; Teerapan Panyadee; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Importance and Fulfillment of Job Motivational Factors and Its Influence on Overall Job Satisfaction : A Case Study of Hotel Employees in Thimphu, BhutanPrateep Wetprasit; Jigme Norbu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2013Marketing strategy of serviced apartment in Phuket, roles of E-marketing and other influential factorsPrateep Wetprasit; Pawarus Nitkitsomboon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service quality measurement in the budget accommodation sector : A case study of backackers and hostels in PhuketPrateep Wetprasit; Patchawan Anuntakitsopon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of TouristPrateep Wetprasit; Sonam Tshering; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users PerspectivePrateep Wetprasit; Chayanapat Prom-aksorn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in PhuketPrateep Wetprasit; Supphakan Wattanasantikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว