Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2005Baccalaureate and graduate degrees in tourism and hospitality studies in Thailand in 2003Dommaphat Boonchoo; Prince of Songkla University Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2008Motivation and behavior of Thai outbound tourists to EuropeKullada Phetvaroon; Witchu Chaipinit; Faculty of Management Sciences (Business Administration)
2013Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in TanzaniaSasiwemon Sukhabot; Rhoda Daudi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013The Success of computer crime act implementation (UU ITE No.11 year 2008) in the higher education Institution in IndonesiaSuwit Chanpetch; Dewantara, Rizki Yudhi; Faculty of Management Sciences (Public Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์
2014The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-ThailandSasiwemon Sukhabot; Mahamat Abdourrahmane; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting purchasing decision for female fashion clothes of online social media on facebook in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Pimchanok Aramrungroj; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting customers' intention to use internet Banking in Bangkok ThailandSasiwemon Sukhabot; Keanika Ridleun; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived qualitySumana Laparojkit; Panicha Trakarnudomsuk; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2016A comparison of capital structure between the pre-, during-, and post-Asian financial crisis: a case study of South Korean and Thai companiesThanawut Saengkassanee; Jaeyoun Jeon; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Nut-Arin Musikapart; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ