Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐธิดา น้ำใจทหารen_US
dc.contributor.authorศศิวิมล สุขบทen_US
dc.date2541en_US
dc.date.accessioned2010-06-02T07:12:03Z-
dc.date.available2010-06-02T07:12:03Z-
dc.date.issued2541en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/4813-
dc.format(จ) 190 หน้า : ภาพประกอบen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการขายตรงen_US
dc.titleการขายตรงในรูปแบบการตลาดหลายชั้น : Direct Sale in Case Multi-Level Marketingen_US
dc.title.alternativeDirect sale in case multi-level marketing.en_US
dc.typeงานวิจัยen_US
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจen_US
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
title.pdf252.79 kBAdobe PDFView/Open
170804.pdf83.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.