816 Thesis : [104] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 104
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Awareness and implementation of green practices : a case study of MICE operators in Phuket, ThailandTatiyaporn Jarumaneerat; Garin, Florence Anjali; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Mainland Chinese Tourists' Decision-making on Medical Tourism in ThailandIlian Assenov; He Ye; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Accessible tourism : an assessment of senior tourists on facilities at cultural and historical tourist attractions in Phuket based on the seven principles of universal designTatiyaporn Jarumaneerat; Kanokros Khaonoul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Demand fluctuation in restaurant industry; patterns, impacts, and management strategies : a case study in fine dining restaurants in PhuketPornpisanu Promsivapallop; Wiphaporn Jobrich; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2560Key Success Factors in Community - based Tourism: A Case Study of Koh Lone, PhuketChorpaka Buakaew; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in PhuketPrateep Wetprasit; Supphakan Wattanasantikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users PerspectivePrateep Wetprasit; Chayanapat Prom-aksorn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of TouristPrateep Wetprasit; Sonam Tshering; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2559The Impact of Social Media on Customer Decision Making in the Tourist-Targeted real estate industry of Phuket / Yuwarat BoonyothayarnIlian Assenov; Yuwarat Boonyothayarn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2016Career Analysis of Hotel General managers : A Comparison Study Between Domestic, Independent and International HotelsNareeya Weerakit; Wararak Puetpan; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Analysis of push and pull travel motivation of foreign tourist to local markets : a case study of Phuket, ThailandPanuwat Phakdee-Auksorn; Kanyapat Pattanapokinsakul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2016Examination of Thailand as international volunteer tourism destination : profiling of the market and motivations, strengths and weaknessesTatiyaporn Jarumaneerat; Juthaporn Kankaew; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Factors influence hotel selection of tourists travelling with children in PhuketKullada Phetvaroon; Pakpum Kowisuth; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Improving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in PhuketNareeya Weerakit; Yulia Lozovitskaya; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015The assessment of international tourists' perception and revisit intention towards Thai government's beach clean-up policy : A case study of patong beach, PhuketPornpisanu Promsivapallop; Pattma Korkamnertkawin; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Critical success factors of the medium-sized independent hotels in Phuket / Rawipaaun WichayanurakPrateep Wetprasit; Rawipaaun Wichayanurak; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2016The emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, ThailandIlian Assenov; Wilawan Chiammanasombut; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Understanding chinese tourists' motivations for visiting buddhism-related attractions in PhuketPanuwat Phakdee-Auksorn; Yu Wang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Work life balance of small hotel independent's managers in Phuket ProvinceNareeya Weerakit; Peerapong Kongchuay; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Perceived green meeting practices, behaviours and intentions of participants towards green meetings in BangkokTatryaporn Jarumaneerat; Krittabhas Khwanyuen; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 104