Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศรีสมภพ จิตร์ภิรมย์ศรี-
dc.contributor.authorอับดุลการี สะรี-
dc.date.accessioned2023-01-04T07:02:56Z-
dc.date.available2023-01-04T07:02:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17768-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (ความขัดแย้งและสันติศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2563en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectพหุวัฒนธรรมนิยม หนองจิก (ปัตตานี)en_US
dc.subjectวัฒนธรรม การศึกษาและการสอน หนองจิก (ปัตตานี)en_US
dc.titleสภาวะแวดล้อมและเงื่อนไขทางอัตวิสัยที่ผู้ปกครองเลือกส่งบุตรหลานเข้าเรียนในโรงเรียนรัฐภายใต้สังคมพหุวัฒนธรรมในจังหวัดชายแดนภาคใต้กรณีศึกษา อำเภอหนองจิก จังหวัดปัตตานีen_US
dc.title.alternativeCircumstances and Subjectivities Influencing the Parents' Decision on Sending their children to the Public Schools of Multicultural Society in the Southern Provinces of Thailand: A Case Study of Nong Chik District, Pattani Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentสถาบันสันติศึกษา-
dc.contributor.departmentInstitute for Peace Studies-
Appears in Collections:9506 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446723.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons