Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAphirom Promchanya-
dc.contributor.authorThepthira Chaiinkham-
dc.date.accessioned2021-01-18T09:07:06Z-
dc.date.available2021-01-18T09:07:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13355-
dc.descriptionThesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2019en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectBusiness travel Communication systems Thailand Krabien_US
dc.subjectCommunication in marketing Thailand Krabien_US
dc.titleVisual content for community based tourism online marketing communication : A case study of Ban Nateen, Krabi province, Thailanden_US
dc.title.alternativeการสื่อสารด้วยการใช้ภาพเล่าเรื่องสำหรับการตลาดการท่องเที่ยวชุมชนออนไลน์ : กรณีศึกษาการท่องเที่ยวชุมชน หมู่บ้านนาตีน จังหวัดกระบี่en_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435530.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons