Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorรัญชนา สินธวาลัย-
dc.contributor.authorกนกพร วงศ์มณี-
dc.date.accessioned2018-10-21T03:16:35Z-
dc.date.available2018-10-21T03:16:35Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11892-
dc.descriptionวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต (การจัดการอุตสาหกรรม), 2561th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectการกระจายการทำงานเชิงคุณภาพth_TH
dc.subjectQFD (Quality Function Deployment)th_TH
dc.titleการออกแบบบริการของ กฟภ. เพื่อตอบสนองความต้องการของผู้ใช้บริการ: กรณีศึกษา การไฟฟ้าส่วนภูมิภาคอำเภอสะเดา อำเภอหาดใหญ่ และอำเภอเมือง จังหวัดสงขลาth_TH
dc.title.alternativePEA’s Service Design for Customer Requirements: A Case Study of PEA Sadao, PEA Hadyai and PEA Songkla Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Engineering (Industrial Engineering)-
dc.contributor.departmentคณะวิศวกรรมศาสตร์ ภาควิชาวิศวกรรมอุตสาหการ-
Appears in Collections:228 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5910121001.pdfAbstract508.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.