Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKemtong Sinwongsuwat-
dc.contributor.authorBruner, David Allen-
dc.contributor.authorShimray, Yaruingam Phhungshok-
dc.contributor.authorRadic-Bojanic, Biljana-
dc.contributor.authorTopalov, Jagoda-
dc.date.accessioned2018-03-12T02:58:47Z-
dc.date.available2018-03-12T02:58:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11690-
dc.description.sponsorshipPrince of Songkla Universityth_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectEnglish languageth_TH
dc.subjectStudy and teachingth_TH
dc.subjectThai studentsth_TH
dc.titleA comparative study of practices in teaching and learning ora english communication skills from perspectives of university teachers and learners in efl/eil contextsth_TH
dc.title.alternativeการศึกษาเปรียบเทียบวิถีการสอนและการเรียนทักษะการพูดสื่อสารภาษาอังกฤษจากมุมมองของครูและนักศึกษามหาวิทยาลัยในบริบทภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศหรือภาษานานาชาติth_TH
dc.typeTechnical Reportth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์และวิทยาการจัดการ-
Appears in Collections:890 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
400641.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.