Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์-
dc.contributor.authorเสาวนิตย์ ทวีสันทนีนุกูล-
dc.date.accessioned2017-05-03T08:54:47Z-
dc.date.available2017-05-03T08:54:47Z-
dc.date.issued2533-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10892-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2533th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอนth_TH
dc.titleผลของวิธีการฝึกแก้โจทย์ปัญหาคณิตศาสตร์และจำนวนคนในกลุ่มที่ต่างกันต่อผลสัมฤทธิ์ในการฝึกแก้โจทย์ปัญหาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3th_TH
dc.title.alternativeEffects of different methods in mathematical problem solving and group sizes on mathematical problem solving achievement of prathom suksa three studentsth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Psychology and Counseling)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว-
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22649.pdf5.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.