Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSumana Laparojkit-
dc.contributor.authorPanicha Trakarnudomsuk-
dc.date.accessioned2016-12-20T02:36:33Z-
dc.date.available2016-12-20T02:36:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10552-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Business Administration)--Prince of Songkla University, 2013th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectCommercial products Thailandth_TH
dc.subjectManufactures Thailandth_TH
dc.subjectYoung adult consumers Thailandth_TH
dc.titleA study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived qualityth_TH
dc.title.alternativeการศึกษาการรับรู้ถึงแบรนด์และการรับรู้ถึงคุณภาพของแบรนด์โอทอปในกลุ่มผู้บริโภคเจนเนอเรชั่นวายในประเทศไทยth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374784.pdf5.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.