Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAdisa Teo-
dc.contributor.authorCho, Eun-Young-
dc.date.accessioned2014-12-15T09:36:25Z-
dc.date.available2014-12-15T09:36:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9618-
dc.descriptionThesis (M.A. TEIL., (Teaching English as an International Language))--Prince of Songkla University, 2014en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish teachers Thailand, Southernen_US
dc.subjectEnglish language Study and teaching Thailand, Southern Inspirationen_US
dc.titleEIL Teachers' motivational strategies and students' preference in the deep South of Thailanden_US
dc.title.alternativeความชอบของนักเรียนไทยที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษานานาชาติในกลยุทธ์แรงจูงใจของครูen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
386178.pdf15.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons