Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอาฟีฟี, ลาเต๊ะ-
dc.date.accessioned2014-11-12T04:10:31Z-
dc.date.available2014-11-12T04:10:31Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9553-
dc.description.sponsorshipคณะศึกษาศาสตร์. มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการจัดการเรียนการสอนen_US
dc.subjectเครือข่ายสังคมออนไลน์en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectการวิจัยทางการศึกษาen_US
dc.titleผลการจัดการเรียนรู้เน้นผู้เรียนมีปฏิสัมพันธ์บนเครือข่ายสังคมออนไลน์ Facebook ที่มีผลต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนรายวิชาแบบแผนการวิเคราะห์ข้อมูลทางสถิติเบื้องต้นสำหรับการวิจัยทางการศึกษาen_US
dc.title.alternativeEffects of Interactive Learner-Centered Approach based on Facebook Social Network towards Leaning Achievement of Introduction to Statistical Design in Educational Research Courseen_US
dc.typeTechnical Reporten_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Measurement and Educational Research)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาประเมินผลและวิจัยทางการศึกษา-
Appears in Collections:276 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover107 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts121.8 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements109.46 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents131.93 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1178.89 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2280.26 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3157.01 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4880.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5168.95 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences176.78 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix1.18 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae157.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.