Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8502
Title: ผลการจัดการเรียนรู้แบบสืบเสาะหาความรู้ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ และเจตคติต่อวิทยาศาสตร์ของนักเรียนในสังคมพหุวัฒนธรรม
Other Titles: Effects of Inquiry-Based Learning on Science Achievement, Science Process Skills and Attitude Towards Science of Student in Multicultural Society
Authors: ณัฐวิทย์, พจนตันติ
รอฮานิง, เจ๊ะดอเล๊าะ
Faculty of Education (Education)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาการศึกษา
Keywords: การจัดการศึกษา;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;พหุวัฒนธรรม
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8502
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover168.82 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts161.84 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgement.pdfAcknowledgements125.03 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents219.13 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1268.46 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2843.51 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3322.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4575.65 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5341.49 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences269.96 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix1.54 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae136.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.