Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย-
dc.contributor.authorอรทัย ตราชู-
dc.date.accessioned2012-02-10T06:39:40Z-
dc.date.available2012-02-10T06:39:40Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7924-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.subjectเบเกอรี หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการบริโภคเบเกอรี่ของผู้บริโภคในเขตเทศบาลนครหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeA Minor Thesis Submitted in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Master of Arts in Agribusiness Management Prince of Songkla Universityen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Economics (Economics)-
dc.contributor.departmentคณะเศรษฐศาสตร์-
Appears in Collections:878 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
355720.pdf677.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.