Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorChonlada Laohawiriyanon-
dc.contributor.authorAsama Tasanameelarp-
dc.date.accessioned2011-03-01T03:50:51Z-
dc.date.available2011-03-01T03:50:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7104-
dc.descriptionThesis (M.A.TEIL., Techning English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2010en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectEnglish language Study and teaching Computer-assiseted instructionen_US
dc.subjectEnglish Language Study and teachingen_US
dc.titleEffects of Using Concordances on EFL Learners’ Ability to Self-Correct Grammatical Errorsen_US
dc.title.alternativeประสิทธิผลของการใช้คอนคอร์แดนซ์ในการแก้ไขข้อผิดพลาดทางด้านไวยกรณ์ด้วยตนเองของผู้เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
325983.pdf8.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons