Browsing by Author Prateep Wetprasit

Showing results 6 to 10 of 10 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Marketing strategy of serviced apartment in Phuket, roles of E-marketing and other influential factorsPrateep Wetprasit; Pawarus Nitkitsomboon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service quality measurement in the budget accommodation sector : A case study of backackers and hostels in PhuketPrateep Wetprasit; Patchawan Anuntakitsopon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of TouristPrateep Wetprasit; Sonam Tshering; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users PerspectivePrateep Wetprasit; Chayanapat Prom-aksorn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in PhuketPrateep Wetprasit; Supphakan Wattanasantikul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว