Browsing by Author Faculty of Management Sciences (Business Administration)

Showing results 1 to 20 of 396  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016A comparison of capital structure between the pre-, during-, and post-Asian financial crisis: a case study of South Korean and Thai companiesThanawut Saengkassanee; Jaeyoun Jeon; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013A study of Thai generation y on OTOP brand awareness and perceived qualitySumana Laparojkit; Panicha Trakarnudomsuk; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2021Applying the Technology Acceptance Model to Explore the Cambodian Consumer’s Intention to Purchase Beauty and Personal Care Products OnlineWanamina Bostan Ali; Kuoch, Dana; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2020Consequences of covid-19 on the micro and small enterprises in Thailand Challenge assessment and Policy guideline for adaptationWanamina Bostan Ali; Arno Timmelman; Joshua Akinlolu; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2020Consumers' Buying Behaviour towards Organic Foods: Evidences From Thailand and MalaysiaHossain, Tareq; Haque, Mahbubul; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ; คณะรัฐศาสตร์; Faculty of Political Science
2017Corporate Social Responsibility of Hospitals in Southern ThailandMuttanachai Suttipun; Amarawan Pentrakan; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013The effect of brand experience and customer satisfaction on brand loyalty : a case study of true coffee in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Nut-Arin Musikapart; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2017Enhancing Employee Engagement and Employee Loyalty among Generation Y Employees : A Case Study of Large Hotels in Hatyai, SongkhlaDaraneekorn Supanti; Sorawit Wutijaroenwong; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2009Evaluation of auto8grade grading softwareAree Limwudhikraijirath; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting customers' intention to use internet Banking in Bangkok ThailandSasiwemon Sukhabot; Keanika Ridleun; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors affecting purchasing decision for female fashion clothes of online social media on facebook in Bangkok, ThailandSasiwemon Sukhabot; Pimchanok Aramrungroj; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2015Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat YaiSasiwemon Sukhabot; Attapon Nakram; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2562FinTech กับบทบาทในการจัดการหนี้ครัวเรือนนอกระบบ เพื่อปรับปรุงคุณภาพชีวิตอย่างยั่งยืนกลางใจ แสงวิจิตร; พเนิน อินทะระ; ภูมิ ชี้เจริญ; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2014The impact of subjective norms, behavioral control and attitude factors on the purchase Intention of OTOP snacks food products : a case study among international consumers in Phuket-ThailandSasiwemon Sukhabot; Mahamat Abdourrahmane; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019The impact on repurchase intention of cosmetic via Facebook in Songkhla provinceSirinuch Loykulnanta; Kansuda Mahasawat; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019The Influence of Family-Friendly Policies on Employee Engagement :A Case Study of the Hotel Industry in Hatyai District, Songkhla Province and Kathu District, Phuket ProvinceDaraneekorn Supanti; Apisara Kaewthaworn; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019Intra-industry Technology Spillover from Multinational Enterprises in South East AsiaSirinuch Loykulnanta; Olayinka, Joshua Akinlolu; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2019Investigating the determinants and integrated relationships of corporate social responsibility within the global sypply chain ; a comparatie study between Thailand and Bangladesh garment sectorsHossain, Tareq Bin; Momin, Mahmood Ahmed; Muttanachai Suttipun; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2018The investigation of Thai mature consumer's intention to buy health related productsPiyanuch Preechanont; Wit Kritcharoen; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
2013Marketing strategies based on consumer behaviour and marketing segmentation on telecoms in TanzaniaSasiwemon Sukhabot; Rhoda Daudi; Faculty of Management Sciences (Business Administration); คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ