Browsing by Author Assenov, Ilian

Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2010An Investigation into the Consulting Needs of Small and Medium-Sized (SM) Independent Hotels in ThailandAssenov, Ilian; Premchit Khurana; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Assessing e-services as an e-marketing strategy for restaurants in Thailand : a case study of Phuket, Bangkok and Chiang MaiAssenov, Ilian; Villote, Alvaro Daniel; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015An assessment of the needs, motivation, and satisfaction of the middle east Tourists in PhuketAssenov, Ilian; Natnarin Sorot; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Customer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.comAssenov, Ilian; Thatiphat Uengsinkhatrakul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Ecotourism Development in Lao PDR: A Case Study of Khammouane ProvinceAssenov, Ilian; Phonemany Soukhathammavong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2012Green Hotels: Environmental Management Practices of Hotels in Samui Island, ThailandAssenov, Ilian; Chadaporn Kleangtapong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008Online tourism destination marketing : Strategies for VietnamAssenov, Ilian; Le Thi Phuong Anh; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2022Social Media Travel Influencers: Strategic Insights and Impact on Domestic Travel Decision Making by Thai MillennialsAssenov, Ilian; Sutasinee Na Nakhon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Strata ownership resorts and the investment decision as a question of capital budgeting : a proposed method's application in Phuket Luxury tourism accommodationAssenov, Ilian; Amos Mabey, James; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Understanding Hotel Employees’ Motivation in Phuket, ThailandAssenov, Ilian; Wilaiwan Pakkulnant; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว