Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Submit Date
Help/Manuals
Help
PSUKB User Manual(Thai)
PSUKB User Manual (Thai)
Thesis Submission Manual(English)
Submission Manual (English)
Thesis Submission Manual(Thai)
Submission Manual (Thai)
Thesis Submission How-to(Video)
Thesis Submission How-to (Video)
PSUKB Operation Manual (Thai)
PSUKB Operation Manual (Thai)
About PSUKB
About Us
About Us
Policy
Policy
Language
ไทย
English
Sign in:
My PSU Knowledge Bank
Receive email
updates
Edit Profile
PSU Knowledge Bank
Browsing by Author คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
เ
แ
โ
ใ
ไ
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 7 to 26 of 188
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2019
The Beliefs of Students, Parents, Thai Teachers and Administrators toward International Native and Non-native English Teachers: A Study of Three Sehools in Southern Thailand
Kristof Savski
;
Comprendio, Luke Jobert Earl Vencer
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2017
CEFR in Thailand : A Case Study of English Teachers' Perception of Education Policy Change in Two Southern Regions
Adisa Teo
;
Jens Martin Franz
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2009
Communication strategies : a study of students with higt and low English proficiency in the M.3 English program at Attarkiah Islamiah School
Monta Chatupote
;
Thipakorn Binhayeearong
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2017
Communication Strategies of English Learners with Different Language Proficiency and Hemispheric Dominance
Adisa Teo
;
Wilaiwan Ka-J
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2011
A comparative study of discourse connectors in argumentative compositions roduced by Thai EFL learners and english-native speakers
Kemtong Sinwongsuwat
;
Pansa Prommas
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013
A comparative study of language use in oral presentations of Thai EFL learners and English-native students
Kemtong Sinwongsuwat
;
Cherdsak Yeereem
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2014
A comparative study of multiple-choice and error recognition tests : Its effects on grammar knowledge development and test anxiety on test performance
Thanyapa Chiramanee
;
Nur-ihsaan Nihae
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2016
Comparison of performance of listening test between paper-based and web-based methods
Thanyapa Palanukulwong
;
Sujane Panjan
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018
The Construct Validity of the PSU-TEP Structure and Reading Test
Thanyapa Palanukulwong
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013
Conversation proficiency assessment : a comparative study of two-party peer interaction and interview interaction implemented with Thai EFL learners
Kemtong Sinwongsuwat
;
Ratchawan Ussama
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2023
Corpus-Assisted Approach: The Effectiveness in Learning English Preposition Collocations of Undergraduate EFL Students and Their Learning Perceptions
Somruedee Khongput
;
Pimnada Khemkullanat
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2014
Corrective feedback and learner uptake in ESL speaking classes taught by native english and non-native english teachers
Panida Sukseemuang
;
Sen Zhang
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2012
Cultural content in EFL textbooks and student' preference : ‡ba case study of Non-English Major Students in China
Chonlada Laohawiriyanon
;
Songmei Liu
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013
Cultural contents in fundamental english coursebooks :‡ba study of new headway and teachers' perceptions and expectations
Adisa Teo
;
Wanvisa Angsutara
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2010
Cultural Contents of an in-use EFL Textbook and English Major Students’ Attitudes and Perceptions towards Culture Learning at Jiangxi University of Science and Technology, China
Chonlada Laohawiriyanon
;
Jing Xiao
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2013
Developing ability to translate homonyms and homographs via training in part of speech identification and dictionary use
Monta Chatupote
;
Jitsuda Laongphol
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2016
Developing english conversation performance through online lessons and classroom interaction : a study of Thai lower secondary school students
Kemtong Sinwongsuwat
;
Hayas Saniboo
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2016
Developing english speaking skills of grade 2 learners through captioned and keyword-only pictures
Chonlada Laohawiriyanon
;
Nittaya Manuy
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018
The distribution of instructional time in secondary, non-intensive Thai EFL classes : Effects on grammar acquisition and student engagement
Panida Sukseemuang
;
Stoltzfus, Michael
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
2018
The effect of teacher and peer feedback on english writing development
Thanyapa Palanukulwong
;
Sarina Kalong
;
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
;
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์