Browsing by Author คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว

Showing results 60 to 79 of 124 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Gap year tourists' motivation and decision-making behavior in ThailandPrateep Wetprasit; Teerapan Panyadee; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2021Gender, Age and Religious Diversity Management Practices Relating Hotel Employee Engagement in PhuketNareeya Weerakit; Zhao, Tianyu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2021Green Attitudes and Behaviours of Western Guests at Green Hotels in Phuket, ThailandPornpisanu Promsivapallop; Jantiwan Samati; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2012Green Hotels: Environmental Management Practices of Hotels in Samui Island, ThailandAssenov, Ilian; Chadaporn Kleangtapong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008Guidelines for standardization and classification of hoters in BhutanManat Chaisawat; Kunzang Norbu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Host community participation for sustainable tourism development : the case of municipality of Tambon Karon, Amphur Muang, Changwat PhuketManat Chaisawat; Sutharot Sawaddiraksa; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Hotel employee perceptions towards first line manager's leadership competencies in PhuketNaree Weerakit; Uraipan Socharoen; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Human Resources Development in Hospitality and Tourism SMEs Business: A Case Study of Siem Reap Province, CambodiaNaree Weerakit; Look Nado; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2014Impact of climate change on stakeholder's' perspectives towards diving and snorkeling : a case study ofSimilan islands National Park, Phang-Nga ProvinceApirome Promchanya; Sijittra Songcharoen; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Importance and Fulfillment of Job Motivational Factors and Its Influence on Overall Job Satisfaction : A Case Study of Hotel Employees in Thimphu, BhutanPrateep Wetprasit; Jigme Norbu; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2017Improving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in PhuketNareeya Weerakit; Yulia Lozovitskaya; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2023The influence of Chinese young audiences' involvement, perceived destination image, place attachment on their behavioral intentions to Phuket, Thailand: A case study of Thai TV series "I Told Sunset About You"Panuwat Phakdee-auksorn; Shi, Dongqi; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2021Influence of Electronic Word-of-Mouth on Destination Image of Chinese Tourists Travelling to PhuketTatiyaporn Jarumaneerat; Wu, Yujie; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2007Information and communication technology (ICT) applications by small and medium-sized tourism enterprises (SMTEs) in ThailandIlian Assenov; Sirirat Chobkhay; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2011An investigation of service quality at Phuket international airport : an assessment from the passenger's viewpointAree Tirasattayapitak; Marlin Wannasatit; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Key Success Factors in Community - based Tourism A Case Study of Koh Lone, PhuketAphirom Promchanya; Chorpaka Buakaew; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Key Success Factors in Community - based Tourism: A Case Study of Koh Lone, PhuketAphirom Promchanya; Chorpaka Buakaew; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2021The Local Residents’ Attitudes towards the Market Expansion of Chinese Inbound Tourism in PhuketPanuwat Phakdee-auksorn; Sikan Sudboo; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Mainland Chinese Tourists' Decision-making on Medical Tourism in ThailandIlian Assenov; He Ye; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Market potential of Indian tourists in Andaman cluster (Phuket, Krabi and Phang-Nga), ThailandIlian Assenov; Raj Shree; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว